FANDOM

Jeden z bardziej znanych regimentów w Imperium. Mimo że pochodzi z Vostroyi, jest zbitkiem innych rozbitych regimentów. Dowodzi nim słynny Generał Lee Tarot. Od pewnego czasu jest po stronie rebeliantów.

Ogólnie

Regiment jest ze sobą bardzo zżyty tak samo jak ze swoim Dowódcą. Przejeli od niego pogardę do władz Imperialnych, nie ma tu kapłanów, i nawet najbardziej srogim komisarzom przydzielanym do 7. udzieli się braterstwo z żołnierzami. Regiment wysyłany jest na najbardziej beznadziejne akcje, i ku ździwieniu wszystkich, udaje im się wyjść z tych starć w epickim stylu.

Od kiedy dołączył do rewolucji

My loyalist creations by taurus chaoslord-d5dp0h9 - Kopia.jpg

Szturmowiec 7. Vostroyańskiego

Mają też własne oddziały, odznaczenia, jak i nawet wyposażenie nieznane w Imperium (mało kto o tym wie, a jeszcze mniej jest osób które chcą zaczynać z Lee).

Ogólnie cechuje się dużą niezależnością w swoich działaniach, lecz dotąd kiedy wygrywali niezależność była akceptowana.

Własne oddziały i odznaczenia

Szturmowcy - Mimo że imperium ma wiele oddziałów specjalnych, ten działa tylko w 7. Posiada świetne wyszkolenie, i zawsze stara się ratować innych z regimentu. Są w stanie poświęcić cel misji by tylko nikt ze swoich nie zginął.

F076f8eb500b63f4ec2e46bda87a1f29.png

Sanitariusz

Sanitariusze bojowi - 
Specjalnie szkoleni medycy, którzy działają bardziej na froncie. Uzbrojeni są w małe karabiny, tarczę oraz średni pancerz. Na pierwszych liniach rzucają się w przysłowiowy ogień by uratować towarzyszy.

Bojowe maszyny wsparcia - Jako jedyny regiment, posiada na stanie coś cięższego niż czołgi. Chodzi konkretniej o wielkie maszyny, które o wiele lepiej sprawują się niż sentinele.

[Artykuł w budowie]
Tumblr nd5fjhZWyF1r51oypo7 1280.jpg

Takie tam w mechu

Rozbite regimenty

Jako iż Generał Lee niejest zbyt lubiany, jego regiment nie ma lekko, wielu niedobidków bez broni trafia do takiego regimentu, i tylko nieliczne światy kuźnie uzbrajają go za darmo... Ma to też swoje plusy i minusy: W tym regimencie można spotkać od Valhallan przez Attilian po Kriegan, jak i również weteranów. Jednak zazwyczaj są to ciężko ranni, wycieńczeni wojną żołnierze.

Teraz kiedy regiment posiłków z Imperium nie może otrzymywać, rekrutację ludzi jako elitarne oddziały, oraz prowadzi szkolenia z np. "Krieganistyki", by utrzymać różnorodność i wszechstronność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki