FANDOM

W Osnowie

Mroczna moc wyczuła że na tym okręciku przewożone jest coś ważnego. Postanowiła popsuć plany tych żałosnych ludzików. Jednak te żałosne robaczki otoczyły się tarczą i tylko wyspecjalizowana magia może się przez nią przebić. Ten straszliwy byt zaczął tak kształtować swoją moc by zamieniła się w igłę. I skierował ją na tarczę. Igła mocy przeszła bez problemu i teraz szuka odpowiedniego celu do opętania. I ten cel znalazła...

Pancernik Juventus

Isador szedł pustym korytarzem rozmyślając o swojej rodzinie gdy nagle uderzyła w niego jakaś siła. Isador oparł się o ścianę i zaczął się pocić.

- Widzę że tęsknisz za rodziną... Mogę cię do niej teleportować gdyż mam taką moc - Powiedział jakiś głos w w umyśle Oficera. - Jednak ty w zamian masz coś zrobić dla mnie teraz. A gdy wykonasz to zadanie to wtedy cię teleportuję.

Isador zobaczył przed oczyma witającą go żonę i dzieci przed drzwiami ich domu gdy nagle wszystko zaczęło się oddalać. On wyciągnął rękę i próbował dobiec do nich ale nagle wszystko zniknęło.

- Widzisz? Oddalasz się od nich. Ale ja mogę sprawić że wrócą...

- Co muszę zrobić? - Spytał się zszokowany.

- Zabić Astropatę. Wtedy pola Gallera osłabnie i będę mógł cię teleportować.

- Zgoda.

Pokój Astropaty

Do pokoju wszedł Isador. Astropata oderwał się od medytacji i zapytał.

- Czego odemnie oczekujesz Isadorze Barbados? Mam wysłać kolejną wiadomość?

- Nie. Oczekuję tylko jednego. - Mówiąc to wyciągał pistolet laserowy ale ślepy Astropata tego nie zauważył.

- A mianowicie?

- Twojej śmierci. - I wystrzelił prosto w głowę Astropaty.

Isador poczuł że coś go ciągnie. Zrobiło mu się ciemno przed oczami a potem ujrzał swój dom. Albo to co z niego pozostało. Wszędzie były ruiny bo wojna tamtędy przeszła. Nagle do jego przemówił ten sam głos.

- Wypełniłeś swoją część umowy a ja swoją. Przeniosłem cię do twojego domu a teraz żegnaj.

I Isador poczuł jak coś wychodzi z jego ciała. A potem padł na kolana i zaczął płakać.Gdyż zdradził swojego kapitana i stracił rodzinę. I nagle zobaczył że jest zmutowany. Wyrosły mu rogi i strasznie przychudł a jego mundur zniknął i zostały mu tylko spodnie. Na klacie miał wyżłobioną ośmioramienną gwiazdę chaosu. Teleportacja go zamieniła w Heretyka i mutanta! Nagle usłyszał głosy. I zobaczył że to patrol gwardzistów. Jeden z nich go zauważył i zawołał.

- Ej chłopaki! Mam tu jeszcze jednego mutanta!

- To go zabij! Na co czekasz? - Odpowiedzieli mu.
Tumblr n8nr00J18O1tsljfco1 501.jpg

- Czekajcie! - zawołał Isador - Ja jestem po waszej stronie!

Ale gwardzista nie słuchał. Wycelował karabin i wystrzelił. Laser przepalił Isadorowi serce. Dawny oficer ujrzał jak ziemia się do niego zbliża i upadł na twarz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki