FANDOM

375684

Imrael jako Demoniczny Książe (https://wall.alphacoders.com/big.php?i=375684)

"Jam jest chaos prawdziwy!"

- okrzyk Imraela

Imrael- najpotężniejszy spośród Demonicznych Książąt Malala. Przed zdradą był członkiem Zakonu Oszczerców i Szwadronów Śmierci.

Historia

Imrael (prawdziwe imię nie jest znane) przez trzy stulecia służył w Zakonie Oszczerców, walcząc z wrogami Imperatora bez wytchnienia. Szczególnie zaciekle tępił Eldarów, których uważał za rasę którą dawno powinien spotkać bolesny koniec. Szczególnie wsławił się w czasie bitwy na nieznanej z nazwy planecie w Segmentum Obscurus gdzie wojska jego Zakonu starły się z Eldarami ze Światostatku Idharae. Kosmiczny Marine osobiście rozerwał na strzępy eldarskiego Proroka aby potem cięzko ranny poprowadzić szturm w wyniku którego zginął Autarcha Idharae. Po tak bolesnych ciosach Eldarzy musieli wycofać się z planety a przyszłego Demonicznego Księcia okrzyknięto bohaterem. Wkrótce powierzono mu dowództwo nad 3 Kompanią Oszczerców.

Na kilka lat przed Era Apostazji wspomniana Kompania wraz z pomocą Imperialnych Rycerzy walczyła z siłami Nieskazitelnego Zastępu w Sektorze Ixaniad.
Revilers Battle-Brother

Imrael w czasach bycia lojalistą

Walka była długa i krwawa, co jednak najważniejsze ukazała Kosmicznemu Marine jak obrzydliwym i niewartym istnienia jest Chaos. W czasie bitew przyszły Książę aż zbyt dobrze był w stanie się przyjrzeć mdlącej perwersji jaką ukazywał każdy kto miał chociażby najmniejszy kontakt z Bogiem Przyjemności. Znienawidził wtedy całą czwórkę Bogów Chaosu, chociaż oczywiście z największą odrazą traktował Slaanesha.

Najgorsze przyszło jednak po bitwie. Wtedy do Sektora przybyli Inkwizytorzy którzy zaczęli wymazywać Kosmicznym Marines wspomnienia. Przyszły Imrael nie wiedział co przeraża go bardziej- fakt że Inkwizycja robi takie rzeczy z bohaterskimi wojownikami Imperatora, czy to że jego bracia bez słowa sprzeciwu poddawali się temu zabiegowi. Jakaś mroczna potęga zwróciła swoją uwagę na kosmicznego Marine, ponieważ z jakiegoś powodu zamiast zabiegu zaproponowano mu kilkuletnią służbę w Szwadronach Śmierci. Mężczyzna przyjął ofertę.

Rozpad Imperium

Nieznane są dokładnie misje jakie wykonywał Marine w czasie Wieku Apostazji i późniejszej ofensywy Chaosu. Wysoce prawdopodobnym jest to że brał udział w walkach na Kronusie by wraz z Ultramarines walczyć z falami Herszta Zagsta Najorkofszego. Jeśli przyjmiemy taką wersję wydarzeń to oznaczałoby to że przyszły demon był jednym z ocalałych Bombardowania Wirusowego i brał później udział w walkach na Parmenio. Jeśli tak było, to prawdopodobnie jego nienawiść do Xenos i Chaosu zwiększyła się wtedy jeszcze bardziej.

Gdy nastał czas walk o Układ Słoneczny mężczyzna był jednym z tych, którzy wprost nie mogli znieść obecności Eldarów. Uważał że Ci zdradliwi obcy obrócą się przeciw Imperium w najmniej spodziewanym momencie, dlatego mimo iż całkowicie zaangażował się w walkę z plugastwami Spaczni, oczekiwał na rozkaz ataku na któryś ze Światostatków. Gdy doszło do sławnego incydentu w Pajęczym Trakcie i wysłano przeciw Iyenden Szwadrony Śmierci, przyszły Demoniczny Książe stał w pierwszym szeregu. Mordował Eldarów z zajadłością i chorą satysfakcją, wlewając trwogę w serca swoich wrogów. Po zamordowaniu jakiegoś Eldara zabierał jego Kamień Dusz, jednak nie niszczył go, wiedząc że tylko wzmocni to Slaanesha. Zamiast tego wykorzystywał je w ramach przynęty- gdy Xenosi dowiadywali się że wojownik posiada ich Kamienie, natychmiast ruszali do ataku i wpadali prosto w jego pułapkę.

Gdy na Światostatku Iyenden objawił się Malal, członek Szwadronów Śmierci był jednym z pierwszych który ruszył naprzeciw niemu. Strzelał do Boga Chaosu wszystkim co miał, odczuwając niesamowity wstręt do Spaczni. Esencja Renegata działała jednak na Marine od samego początku, oddziałowując na jego duszę. Wtedy właśnie wojownik zobaczył prawdziwego Malala- chaos dokonany, wroga życia i innych Bogów Chaosu, istoty która była personifikacją jego nienawiści. Wojownik przyjął na siebie błogosławieństwo Boga Anarchii i zaczął walczyć dosłownie z każdym kto mu się nawinął- lojalnym Marine, Eldarem i innymi zdrajcami.

Ostatecznie zginął powalony przez cztery Krwawe Anioły, zdołał jednak przed śmiercią zdetonować ładunki wybuchowe którymi się oplątał, zabierając swoich przeciwników ze sobą do grobu.

Herezja Shalishańska

Dusza Marine została rok po śmierci przyzwana przez grupkę wyznawców Chaosu z planety Beta Shalish- prawdopodobnie wyczuwając szaleństwo i pregnienie śmierci bijące z mężczyzny doszli do wniosku że przyzywają duszę wyznawcy Khorne'a. Przyszły Demoniczny Książe zaraz po pojawieniu się na świecie rzucił się na pierwszego z kultystów i zaczął wyjadać jego twarz. Pozostali pragnęli uciekać jednak jakaś nieznana potęga trzymała ich w miejscu, by z przerażeniem przyglądali się całemu wydarzeniu. Marine zrobił to praktycznie ze wszystkimi wyznawcami- pozostawiając tylko jednego by uciekł i rozpowiedział o przybyciu Czempiona Malala. Kultysta oczywiście się nie kłócił.

W znany jedynie sobie sposób przyszły Imrael zdołał nawiązać kontakt z grupą Marines Chaosu należących do Władców Nocy. Sektor który do tej pory cieszył się brakiem obecności sług Bogów bądź Xenos miał stanąć naprzeciw jednego z najbardziej przerażających Legionów.
NightLords

Władcy Nocy

Władcy Nocy uderzyli najpierw na planetę Gamma Shalish- przejmując kontrolę nad każdym urządzeniem transmisyjnym na planecie i puszczając przez długie godziny sceny tortur i mordów na niezliczonych nieszczęśnikach pochwyconych przez dzieci Konrada. Gubernator Sektora nakazał siłom PDF'u wyruszyć do walki przeciw opracom, jednak jednostki stacjonujące w trzech największych miastach zwyczajnie z przerażenia rzuciły broń. Władcy Nocy natychmiast uderzyły na te miasta, nie okazując nawet cienia litości ani żołnierzom, ani cywilom. Masakry trwały równy tydzień a ich nagrania puszczano w całym Sektorze. Reszta sił PDF na z Gammy ruszyła do walki, jednak nie mieli nawet najmniejszych szans z Kosmicznymi Marines.

Tymczasem również przyszły Imrael nie próżnował. Na całej planecie Beta Shalish ginęli ludzie- pojedyńczy bądź całe grupy, po których odnajdywano jedynie obgryzione kości. Oczywiście siły porządkowe natychmiast ruszyły na poszukiwania sprawcy, było to jednak jak szukanie igły w stogu siana. Gdy nagrania z rzezi dokonywanych na planecie Gamma Shalish stawały się coraz brutalniejsze a poszukiwania tajemniczego, działającego na całym świecie mordercy coraz mniej skuteczne, ludzie przestali nad sobą panować. Rozpoczeły się grabieże, akty terrorystyczne a obywatele odmawiali posłuszeństwa władzom Imperium. Gdy zamordowany został również Gubernator, jakiekolwiek hamulce przestały istnieć. Wtedy ujawnił się sprawca całego wydarzenia.

Tymczasem Władcy Nocy doszczętnie ogołocili Gamma Shalish, nasycając swoje sadystyczne zapędy. Niemal od razu wysłali na planetę Beta propozycję kapitulacji, jednak nikt im nie odpowiedział. Legioniści natychmiast wylądowali, gotowi zgotować rzeź przerażonym mieszkańcom. Zostali jednak całkowicie zaskoczeni- setki tysięcy mężczyzn, kobiet i dzieci, ubranych jedynie w skóry swoich ofiar, z szaleństwem w oczach rzuciło się na swoich niedoszłych oprawców. Kosmiczni Marines Chaosu otworzyli ogień- oczywiście tysiące brudnych ludzi nie było dla nich wielkim wyzwaniem. Nim jednak się zorientowali
Lesser Daemon of Malal

Pomniejszy Demon Malala

, ciała tych których masakrowali zaczęły unosić się w powietrze, by z hukiem uderzyć o ziemię. Z fontann krwi wyskoczyły Demony Malala, które były już zdecydowanie trudniejszymi przeciwnikami. Ziemia dookoła wlaczacych zaczęła się zmieniać, podobnie jak atmosfera planety- Beta Shalish zaczęła zmieniać się pod wpływem energii Malala. Władcy Nocy, nie przyzwyczajeni do walki z przeciwnikiem mogącym "oddać cios" zaczęli się wycofywać. Wtedy spośród wyznawców Renegata wyskoczył Marine, który rozpoczął to wszystko. Namierzył bez problemu dowódcę Władców Nocy, na którego rzucił się bez wachania. Zerwał zaskoczonemu Marine Chaosu hełm by potem, po czym zaczął okładać go pięściami aż jego głowa zamieniła się w mokrą papkę, którą później ze smakiem wysiorbał. Legion Władców Nocy natychmiast uciekł z planety a gdy ta zaczęła coraz bardziej zmieniać swój krajobraz, Czempion Malal uniósł się w powietrzu. Energia jego Boga zaczęła przez niego przechodzić a jego ciało gwałtownie zmieniać. Urosło wielokrotnie, zmieniło kolor na szary, oczy stały się krwisto czerwone a z pleców wyrosły skrzydła. Nie był już Kosmicznym Marine. Nie był człowiekiem.

Był pierwszym Demonicznym Księciem Malala- a imię jego Imrael.

Największy spośród sług Malala nie zakończył na tym swojej krucjaty. Zebrał wszystkie siły na planecie i ostatecznie przegonił siły Władców Nocy. Potem ruszył prosto na Alpha Shalish, która nie zamierzała paść pod butem Renegata. Siy PDF stawiały heroiczny upór przeciwko hordom najeźdźców a ich ducha walki nie mogły nawet powstrzymać wszechobecne zamachy terrorystyczne czy seryjne morderstwa, realizowane w miastach będących nawet daleko za linią frontu. Wszędzie tam gdzie na pierwszej linii walczył Demoniczny Książe wyznawcy Malala odnosili sukcesy a pokonani żołnierze albo przyjmowali na siebie łaskę Renegata, albo kończyli jako posiłek dla tych, którzy już dawno oddali mu swe dusze.

Malice nie był Khornem- nie satysfakcjonowała go wojna sama w sobie a towarzyszący jej brutalizm, terror i anarchia a przeciwnik na planecie Alpha stawiał bardzo zorganizowany opór. Imrael doszedł do wniosku że jedynie ostateczne zniszczenie morale może przynieść rozpacz, wymaganą dla upadnięcia systemu. Wybrał losowwego wyznawcę i przeprowadził odpowiedni rytał. W jednej chwili na planecie pojawił się sam Piąty Bóg Chaosu a jego obecność wyczuli wszyscy na świecie Alpha. Niemal w tym samym momencie mieszkańcy nagle utracili połączenie z Astronomicanem, co ostatecznie zniszczyło ich morale. Na całej planecie miliony ludzi oddało w szaleństwie swe dusze Bogu Anarchii. Malal triumfował- miał cały Sektor na swojej łasce. Imrael z kolei w nagrodę zdołał dostać moc o jakiej miliardy śmiertelników mogłyby jedynie marzyć.

Opis

Imrael jest bez wątpienia potężny. Nie jest zbyt często przyzywany, jednak zawsze gdy się pojawia, sprowadza katastrofę. Niejednokrotnie widziano go triumfującego nad Większymi Demonami, Xenosami bądź siłami Imperium.

Poza niesamowitą siłą największym atutem Imraela jest jego wpływ. Jest on niczym chodząca Burza Chaosu, spaczając wszystko i wszystkich dookoła siebie w stopniu o wiele wyższym niż jakakolwiek znana istota Osnowy. Potrafi wlać szaleństwo Malala nawet w serca największych wojowników.

Zazwyczaj walczy gołymi rękoma, gdy walka jest szczególnie ciężka korzysta z Zapowiedzi Anarchii- spaczonej Piło-rękawicy Żniwiarz, która wyrwał jednemu z Imperialnych Rycerzy milenia temu. Jest to broń skażona osobiście przez samego Renegata- nie trzeba więc tłumaczyć, że jest potężna.

Znane przypadki przyzwania

  • Masali (M38)- należący do Ultramarines świat zostaje zaatakowany przez hordy Chaosu dowodzone osobiście przez Demonicznego Prymarchę Lorgara. Rozpoczyna się długa, krwawa bitwa o każdy metr kwadratowy planety, która wkrótce przesiąka krwią tysięcy martwych Marines. W czasie walk dodatkowo przybywają siły Mrocznych Eldarów, atakując na zapleczu zarówno Niosących Słowo jak i Ultramarines. Poziom anarchii i powoli zanikająca granica pomiędzy światem rzeczywistym a Osnową sprawiają, że Imrael jest w stanie pojawić. Sprowadza on za sobą śmierc i anarchię dla wszyskich trzech stron konfliktu. Zostaje wygnany po pokonaniu przez Kapitana Ato Sicariusa.
  • Beta Shalish(M39)- hordy Chaosu pod dowództwem Be'lakora atakują należącą do Malala planetę. Po trwającej pół roku bitwie zostają odepchnięte a Wiekszy Demon zostaje pokonany przez Imraela.
  • Eliksir(M39)- siły Krwawych Kruków przybywają na planetę by dostać w ręce Klimatotrop. Miejscowi wyznawcy Malala przywołują jego najpotężniejszego Demonicznego Księcia. Rozpoczyna się walka pomiędzy sługami Imperatora a demonami Renegata, która kończy się wycofaniem Kruków po zamordowaniu ich Mistrza przez Imraela. Mimo wszystko urządzenie manipulujące pogodą zostaje przez Zakon przejęte.
  • Kaurava I (M39)- świat wyznawców Slaanesha zostaje zaatakowany przez siły Be'lakora. Nie wiadomo dokładnie jak, jednak Imrael pojawia się na planecie i stacza kolejny pojedynek z Wiekszym Demonem. Tym razem kończy się on dla sługi Renegata porażką.
  • Fringe(M40)- Synowie Malice uderzają na świat kontrolowany przez Pale Wasting, przyzywając do pomocy Imraela. Walka kończy się zwycięstwem wyznawców Malala, jednak gdy Demoniczny Książe znika wróg atakuje ponownie, odbijając planetę.
  • Schroedinger V(M40)- siły prowadzone przez Żelaznych Wojowników i Be'lakora atakują należący do Nekronów świat. Rozpoczyna się długa, krwawa batalia do której dołącza się również Imrael. Dochodzi oczywiście do walki Księcia z Większym Demonem, obydwoje zostają jednak odesłani do Osnowy przez przybyłe na planetę Prawdziwe Anioły nim dane im będzie stwierdzić który tym razem okazał się silniejszy.
  • Donorian(M41)- w czasie apokaliptycznej bitwy IV Białej Krucjaty Imrael zostaje pokonany przez Żyjącą Świętą Marie Templare.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki