FANDOM

Karador- nekroński Lord, prawa ręka Arcylorda Tohoraka z Dynastii Nekbekth.
Calder-1 necron lord

Karador

Historia

Przed przybyciem C'tan

Niewiele wiadomo na temat przeszłości Karadora.Wiadomo że urodził się na Pavolis Alpha (obecnie Kronus) i że za młodu przyjaźnił się z kobieta o imieniu Mirra która została potem wydana za mąż za Tohoraka, przyszłego arcylorda Dynastii Nekbekth. Być może dzięki tej znajomości, Karador zdołał szybko awansować w Necrotyskiej hierarchii.

Po przybyciu C'tan

Karador został Lordem tuż przed Biotransferem .Był jednym z pierwszych Nekronów, którym dane było przedrzeć się do Pajęczego Traktu. Jego oddziały spowodowały w nim wiele szkód. Dowodzona przez niego armia dostała zadanie zniszczenia Cegoracha, co byłoby sygnałem dla innych Dynasti do rozpoczęcia Buntu przeciw C'tan. Karador jednak zawiódł i Cegorach (jako jedyny znany C'tan) zdołał uciec do Pajęczego Traktu.

Po nieudanej misji zabicia C'tana, Karador został poddany symbolicznej karze: pozbawiono go Kostura oraz innych symboli jego pozycji. Od tamtego czasu Lord posługuje się uzbrojeniem przysługującym Nekrońskim Gwardzistom, co jest dla niego niewypowiedzianą hańbą.

Wielki Sen

Karador wraz z Arcylordem Tohorakiem wycofał się do Grobowca w Magnoli, Świecie Koronnym Dynastii Nekbekth. Początkowo miał zapaść w Wielki Sen na Pavolis Alpha,wraz z żoną arcylorda, Mirrą. Jednakże Tohorak wolał mieć swojego najbardziej zaufanego sługę przy sobie.

Polowanie Na Wielkiego Uciekiniera

Karador (podobnie jak reszta Nekronów na Magnoli) został przebudzony przez El'uriaq'a.Gdy Lord zobaczył Mrocznego Eldara (a raczej podszywającego się Większego Demona) chciał go zabić ,jednakże z rozkazu Arcylorda zostawił go przy życiu.

Karador wraz z kilkoma Nekronami został wysłany do Pajęczego Traktu by pokonac Tego Który Kładzie Się Cieniem Na Naszych Jutrach (lub w skrócie-Cienia Naszych Juter albo Ostatniego).

Lord wdarł się w bitwę z wojskami Mrocznych i zwykłych Eldarów, w trakcie której walczył z Tahrilem. Ich walkę przerwało przybycie wojsk Oświeconych.

Oddzial Karadora zostal zniszczony a sam Nekron został zabrany do niewoli.

Cisza Przed Burzą

II Mroczna Krucjata