FANDOM

Szablon:Stub

Inkwizytor Krzewiński
Megan Krzewiński
Informacje
Miejsce i data urodzin Terra, 952.M41
Miejsce i data śmierci N/A
Rasa Człowiek
Wiek 47 lat
Płeć Kobieta
Rodzina N/A
Przynależność Imperium Człowieka; Inkwizycja; Ordo Xenos
Stanowisko Inkwizytor
Moralność Praworządny Neutralny
Status Żyje, aktywna

Megan Krzewiński - Inkwizytor Ordo Xenos; specjalistka od Tau oraz szybkiego oraz szybkiego i cichego likwidowania swoich celów.

Wygląd

Megan wygląda znacznie bardziej męsko, niż kobieco. Ma wysportowane ciało, przystrzyżone na krótko włosy i typowo męskie ubrania. Być może dlatego często jest brana za mężczyznę. Kobieta ma brązowe oczy i platynowe włosy. Jej cera przywodzi na myśl azjatycką. Po lewej stronie jej twarzy widać spory implant, pełniący zapewne funkcję kamery.

Strój

Inkwizytor Krzewiński nosi czarny kombinezon okrywający całe ciało, na którego piersi widnieje złota Imperialna Aquila. Strój ten nie ogranicza ruchów i jest bardzo wytrzymały. Okrycie stanowi długi, pozbawiony wszelkich ozdób komisarski płaszcz z wysokim kołnierzem. Strój dopełnia wiele czerwonych pasów ze złotą klamrą w kształcie czaszki.

Historia

Megan wywodzi się z Terry, z okolic znanych w czasach starożytnych jako Polonia. Oboje jej rodziców było członkami Adeptus Administratum, przez co znaczną większość swego dzieciństwa spędzała w samotności, szukając sobie czegokolwiek do roboty. Pewnego dnia, przechadzając się po wyższych piętrach jej miasta-ula, natknęła się na mężczyznę w czarnym kombinezonie strzelającego z karabinu do butelek. Postawionych na naprzeciwległym wieżowcu. Mała Megan przyczaiła się i obserwowała pokaz strzelecki mężczyzny. Tak bardzo ją to pochłonęło, że nie zauważyła, jak snajper podchodzi do niej z lekkim uśmiechem na twarzy. Zaproponował dziewczynie, że skoro tak bardzo jej się to podoba, to może dać jej kilka strzałów na próbę.

Wiele lat później Megan - już wyszkolona gwardzistka Imperium - została przydzielona ze swym regimentem do ochrony Inkwizytora Ordo Xenos podczas misji w Segmentum Ultima, w strefie wojny pomiędzy Imperium a Dominium Tau.

C.D.N.

Charakter

Chłodna i opanowana - doskonały materiał na snajpera. 

Zdolności

  • Bardzo krótki czas reakcji.

Ciekawostki

  • Jak nietrudno się domyśleć, ma polskie korzenie.