FANDOM

I will stand by arkeeva

SM Mieczy Sanguiniusa służący w deathwatch

"Imperium to cywilizacja
Imperium to chwała
Imperium to potęga
To wy jesteście imperium"

Miecze Sanguiniusa

Jeden z zakonów którym Patriarchą jest Sanguinius .Zakon ma swoją siedzibę w segmentum ultima. Historia założenia zakonu jest nieznana, dzięki czemu wokół zakonu istnieje wiele legend.Najstarsze oficjalne zapiski o zakonie powstały w M36 tak zwanej"Epoka Apostazji".Wtedy nowo powstały klan Lancers pod dowództwem Augutina Cybuctusa pomógł zdobyć pałac Vandire na Terrze.

Miecze Sanguiniusa
Miecze sanginusa sadasd
Symbol zakonu
Data Powstania nieznana
Patriarcha Sanguinius
Okrzyki Bojowe Za Imperatora ! Za wielkiego mistrza ! Za Św.Sanguiniusa aż do końca.
Motto żyj jakbyś miał żyć wiecznie, walcz jakbyś żył jeden dzień.
Barwy czerwony , czarny i żółty
Mistrz zakonu Marcus(aktualny)

Budowa zakonu

W zakonie obowiązuje podział na klany,jednak 1 kompania pozostała bez zmian.Każdy klan ma obowiązek wystawić swojego kapelana,Techmarinsa (min po 1)jednak najwięcej techmarinsów wybiera się z klanu velit dominus

I kompania:Pierwsza kompania to weterani i najwspanialsi bohaterowie zakonu. Mają oni dostęp do najpotężniejszych relikwii i artefaktów, land raiderów a jej członkowie mogą przywdziewać potężne pancerze typu Terminator.

Klan milites salutem

()

Rekrutacja:

wybiera się 2 kapelanów którzy mają organizować turnieje na terenach danej kultury. Turnieje są robione w:

I- miastach (mieszczanie i wieśniaki)

II- zamkach rycerstwa ( rycerstwo i rodzina królewska)

40 najlepszych uczestników turniejów zostają sprawdzeni przez kapelanów, jeśli im się uda przejść przez ich testy (zależne od kapelana) zostają młodszymi rycerzami, a następnie rycerz (taktyczny) wyszkoli go i zostanie pełnoprawnym sm.

Klan Ragnar

()

Rekrutacja:

Nie znane są kryteria rekrutacji.Rekrut po wszepieniu organów musi pokonać potwora nazywany przez nich "smok", który jest ogromny i jedynym sposobem na zabicie jest wbicie sztyletu w tylną cześć szyi.Żeby tego dokonać trzeba się wspiąć dlatego rekruci tego klanu są wykorzystywani do abordażu pojazdów.Kiedy tego dokonają muszą wrócić z jego łuską z którego robią naszyjnik,po wykonaniu tego zadania zostają zwiadowcami.

Klan lancers

Najmłodszy klan powstał w M36 dzięki inicjatywie Augutina Cybuctusa, który połączył dwa największe imperia w środkowym kontynencie i okoliczne księstwa, dzięki czemu ówczesny mistrz zakonu Hadramiel utworzył klan z Augutinem na czele.

()

Rekrutacja:

()

Klan velit dominus

Blackkoksrage

Zakon odziedziczył kolorystykę kompani jak i samą kompanie śmierci

()

Rekrutacja:

Populacja klanu od zawsze zajmowała się naukami ścisłymi zamiast walki, dlatego rekrutacja obejmuje głównie ludzi inteligentnych najczęściej naukowców którzy odkryli coś przydatnego, ale zdarzają się wyjątki w regułach jak np Theliel który jest tak wyśmienitym zabijaką że został przywódcą klanu.

Kompania Śmierci

Czarny giew-

()

Czerwone pragnienie-

Taktyczny-0

Schemat kolorystyki zakonu

Kolorystyka

Czerwony- Był kolorem używanym przez IX legion, zakon najprawdopodobniej chciał utrzymać tradycje po wprowadzeniu codexu astartes z którym się nigdy nie zgadzali.

Czarny-Rdzenna ludność uznaje czarny kolor za oznake szlachectwa i innych cnót rycerskich , jest używany przez rycerstwo i samych królów.

żólty- "kolor naszych oczu pokazuje światłość imperatora w naszych spojrzeniach" Lukar wysoki kapelan

Historia

(pisze od nowa)

Era Bochatera 

Weteran3

Przykładowy weteran zakonu

Początki nowego mistrza

Po bohaterskiej śmierci Dargusa nadszedł czas Bohatera,czyli Marcusa który dość nietypowo rozpoczął działalność. Połowe Terrańskiego roku spędził w zaginionej komnacie.Między czasie władze objęli mistrzowie klanów którzy nie nadawali się do tej roli.Marcus zastanawiał się jak odbudować zakon i ulepszyć go pod każdym względem. Kiedy wrócił ustanowił dwa nowe stanowiska:Gubernatora i Dowódce którzy byli wzorowani na pozostałych mistrzach.Gubernator miał dbać o gospodarkę oraz ludność,a dowódca zajmował się sprawami militarnymi bardziej jako pomocnik mistrza niż osobne stanowisko.

Bitwa o Baal

()

świat macierzysty

Planeta wygląda jak Terra za czasów średniowiecza ,ale ląd zajmuje o wiele większy procent powierzchni.

Planeta

Planeta dzieli się na 5 kontynentów, z czego rekrutacja obejmuje tylko 3.

()

Ludność

()

Zmiany po przybyciu zakonu

  1. Zakon ustanowił zakaz wojen na 3 cywilizowanych kontynentach bez pozwolenia mistrza.

terraformowany księżyc

Księżyc jest w tej chwili siedzibą szkarłatnej krucjaty.

()

Ważne osoby

Marcus -D

Marcus w pancerzu od Dantego :D

Marcus-

()

()

()

()

Maros-

()

Lukar-

()

Tadhiel-

()

Stosunki z organizacjami imperium

Krwawe Anioły- Dante miał neutralne podejście do zakonu, dzięki pomocy na baalu i uratowanie życia przez Marcusa, mistrz wiele zyskał w jego oczach można nawet powiedzieć że zaprzyjaźnili się.

Gwardia Imperialna-Zakon podchodzi do gwardi neutralnie i chętnie walczy pomagając nim.

Inkwizycja- Z powodu tylu nieścisłości związanych z historią zakonu i bliskimi stosunkami z Rycerzami Krwi zakon jest pod ścisłą obserwacją.

Mechanicus- Utrzymują dobre stosunki o które zadbał klan velit dominus oni od zawsze mieli zamiłowanie do technologi więc nie było problemu znaleźć spólny język, mechanicus ma zaplanowane wyposażenie zakonu na najbliższe 10k lat.

Eklazja-

Xenos

()

legendy/ciekawostki itp

1.Dzięki dobrym stosunkom z Mechanicusem cały zakon jest wyposażony w pancerz Mark VIII "Wędrowiec".

2.Mają lekkie podejście do kodeksu astartes wynikającego z tradycji zakonu i doświadczenia.

3.Mistrza wybiera rada złożona z kapitanów klanów, najważniejszego kapelana, tech-marinsa i Kronikarza.

Relikwie Zakonu

()

Galeria

Predator baal

Predator Baal

Terminator v2
Terminator

Terminator Kompani Śmierci podczas walki na Baal