FANDOM

Tahril jest Sybarites,doświadczonym dowódcą oddziały Wojowników Kabały w armii Mrocznych Eldarów.Pamięta czasy gdy Asdrubael Vect przejął władze w mieście,krew na rękach miał od dziecka a smaku bitwy(w którym się rozsmakował)spróbował podczas Najazdu na Chogorisw dużym skrócie-przeżył wiele i obecnie jest przekonany,że nie ma rzeczy dla niego niemożliwych.Jednakże nadchodzące zadanie może go przerosnąć.Z rozkazu samego Najwyższego Władcy Mrocznego Miasta wraz z Mandrejkiem o imieniu L,Haemonculusem Alternem i samą Mistrzynią Aren Commogrragh Lelith Hesperax ma udać się do od dawna zapomnianych części Pajęczego Traktu by złapać Wielkiego Uciekiniera,jedyną istotę której udało się uciec z niewoli Mrocznych Eldarów.Wszyscy wiedzą jak potężny jest przeciwnik któremu odało się uciec z Mrocznego Miasta do Pajęczego Traktu,zabijając w podrodze wielu Mrocznych Eldarów,ale nie spodziewają się, jak bardzo ich misja się skomplikuję gdy natrafiają na przeszukujące korytarze Traktu jednostki nekronów.Później dowiadują że ich kuzyni,Eldarzy wysyłają do Pajęczego Traktu własny oddział z analogiczną misją.Co oni wszyscy robią w(podobno) dawno opuszczonych częściach Pajęczego Traktu?Czemu Wielki Uciekinier jest tak ważny dla nich wszystkich?Jaką tajemnicę ukrywa?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki