FANDOM

Pałac Asdrubaela Vecta, Commorragh, M41

- Na Vior'los! Miecz jest na Vior'los!- krzyczał El'uriaq, gdy Berło Mrocznego Miasta zadawoło mu niemożliwy do zniesienia ból

- No, to wiemy gdzie znajduje się Ostrze Świtu.- powiedział Vect, nie przestając celować w Większego Demona- A No'akei głupi się kłóciła że na Marsie! Mamy jeszcze coś na liście?

- Zobaczmy- powiedział Nyos patrząc na gęsto zapisaną listę- Dowiedzieliśmy się już szczegółów na temat Legionu Przeklętych, miejsca zapieczętowania Nosferatów, tego co było schowane pod Isstvan'em III oraz tego ile dokładnie twarzy ma Tzeentch. Ten Większy Demon wie całkiem sporo.

- Jak każdy demon Tzeentcha.- Asdrubael przestał torturować El'uriaqa berłem, podszedł do niego i kopnął go w twarz- Oddajcie go Urienowi, niech wyciśnie z niego resztę. Ma go jednak torturować tylko za pomocą najmniej świadomych Grotesków i Talosów. Zapieczętowałem jego moc, ale wciąż mógłby kogoś spaczyć.

- Lordzie Vect... gdzie się wybierasz?

- Idę do swojego pojazdu. Mam zamiar odwiedzić Państwo Oświeconych. Jak tylko wyjadę moim Podium Destrukcji z Commorragh, macie uruchomić Klatkę Dusz.

- Rozkaz.

Stolica, Państwo Oświeconych, M41

- To jeszcze nie koniec, śmiecie!- zakrzyknął dobrze wszystkim znany głos, wydobywający się z łączących się kawałków.

Kawałki pokonanego (jak się zdawało) C'tana zaczeły się łączyć. Uformowane przez nie ciało wyglądało jak Cegorach, jednak wydawało się ono znacznie bardziej rozmazane oraz nierealne. Przypominał ducha

- Po cholerę się oszczędzałem?! Było mi was wykończyć od razu!

Z ust Cegoracha zaczął wydobywać się potworny, niemożliwy do wytrzymania śmiech. Na dźwięk podwyższonego głosu C'tana, niemalże wszyscy padli na ziemię, zakrywając uszy. Tylko Karador wciąż stał, a potworny śmiech Cegoracha zdawał się nie mieć na niego wpływu.

- Tymi co padli mogę się zająć później! Teraz raczej zajmę się tobą!- powiedział Cegorach, rzucając się na Nekrona

Karador próbował ponownie strzelić w Cegoracha, lecz jego Kostur Nieskończoności był przeciążony. Śmiejący Się próbował złapać Nekrona, ale jego ręcę zwyczajnie przechodziły przez jego ciało.

- Zbyt długo siedziałem w Żywym Metalu, moje prawdziwe ciało ledwo się trzyma!- powiedział Cegorach, po czym patrzył na leżące niedaleko ciało Jaghatai Khana- Potrzebny mi tymczasowy zamiennik.

C'tan przeleciał nad głowami wstających przeciwników i wstąpił w martwe ciało byłego Prymarchy Białych Szram. Ciało Jaghataia zaczeło się zmieniać, jego oczy stały się żółto-zielone, Żywy Metal będący na niektórych częściach jego głowy, zaczął pokrywać całą górną część jego ciała a wokół jego ciała powstała potężna, mroczna aura. Ciało Prymarchy wstało i podniosło kawałki zniszczonego miecza, po czym użyło nieznanego promienia i miecz znowu był cały. Do Khana podbiegli Mroczni Eldarzy, Ausr i Leman Russ.

- Bracie?- spytał Leman Russ

Początkowo Khan nic nie mówił, ale po chwili wszyscy usłyszeli jego cichy śmiech. Nie był to jednak głos Prymarchy, a Cegoracha i nie wydobywał się z gardła, tylko rozbrzmiewał echem w głowach wszystkich.

- Hahahahahaha! "Bracie?" Czemu nie odrazu braciszku?! Khan jest martwy, ale nawet po swojej śmierci jest użyteczny!- powiedział głos wydobywający się z ciała Khana- Tym razem się nie oszczędzam!- opętane ciało Prymarchy podniosło miecz- Chodźcie tutaj, robaki! Zapierdole was wszystkich, a potem wymarze wasze istnienia z Immaterium! A zacznę, od Wilczego Prymarchy!

Nagle opętany Khan wybił się wysoko w powietrze, lądując pomiędzy Lemanem Russem a resztą. Tahril próbował go zabić Durandalem, jednak Khan uniknął ciosu miecza po czym kopnął Mrocznego Eldara. Rias próbowała w niego trafić, ale Cegorach w ciele Khana zwyczajnie pochłonął promień Gaussa. Następnie podskoczył w stronę Leman Russa, uniknął jego ciosu i złapał go za gardło.

- Znikaj!- powiedział głos wydobywający się z Khana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki