FANDOM

Kapitan Fiscal
ImperialGuard1
Informacje
Miejsce i data urodzin Cadia, 956.M41
Miejsce i data śmierci N/A
Rasa Człowiek
Wiek 43 lata
Płeć Mężczyzna
Rodzina Violetta Fiscal (żona)
Lana Fiscal (córka)
Przynależność Imperium Człowieka; Gwardia Imperialna; Cadiańskie Grupy Uderzeniowe
Stanowisko Kapitan
Moralność Chaotyczny Dobry
Status Żyje, aktywny

Regulus Fiscal - kapitan 400-go Regimentu Cadiańskiego, któremu śmierć nieraz zajrzała w oczy i do dziś nie wywarła na nim większego wrażenia.

Wygląd

Regulus to wysoki, barczysty mężczyzna. Ma krótkie, czarne, ogolone na wojskowo włosy. Jego głębokie brązowe oczy lustrują pole bitwy, szukając wrogów Imperium. Przy jego nosie widać dwie długie czerwone szramy ciągnące się aż do brody.

Strój

Ubraniem Fiscala jest typowy zielony mundur Gwardzisty. Na jego piersi widnieje aquila, a na lewym naramienniku - czaszka z wieńcem laurowym. Charakterystyczną częścią jego munduru jest spódnica, która - gdyby nie była podarta - sięgałaby aż do pięt. Na ręce zakłada czarne skórzane rękawice.

Historia

Regulus urodził się na Cadii, w roku 956.M41. Jak na Cadiańczyka przystało, od dziecka był szkolony na gwardzistę. Ukończywszy 19 lat dołączył do 400-go Regimentu Cadiańskich Grup Uderzeniowych. Dowódca, któremu go przydzielono nigdy wcześniej nie widział zwykłego szeregowca, któremu wystarczy wręczyć karabin, by ten, nawet nie myśląc o ucieczce, zaczął wycinać nadchodzących wrogów. Po prostu wybiegał przed szereg i strzelał do wszystkiego, co miało na sobie ośmioramienną gwiazdę. Z każdego takiego aktu samowolki wracał cały i zdrowy. Jak to się działo, Imperator jeden wie. Ważne, że obecność "Nieustraszonego Rega", jak go nazywali towarzysze, porządnie przerzedzała pierwszą linię wroga.

Przez lata Regulus zadziwiał żołnierzy swoim brakiem strachu i być może też piątej klepki, wspinając się po szczeblach kariery. Dzięki jego heroicznym, czasem pozbawionej logiki czynom bardzo szybko awansował na kapitana.

Charakter

Wielu gwardzistów z 400-go Cadiańskiego jest zdania, że Reg powinien być raczej komisarzem niż kapitanem. Teoretycznie jest to prawda - to gruboskórny typ nieznający strachu i znaczenia słowa "odwrót". Kiedy akurat nie walczy, jest spokojny i jakby pozbawiony emocji. Dopiero na froncie budzi się w nim wewnętrzna bestia karząca mu niszczyć wrogów Imperatora. Z tego powodu teoretycznie już dawno mógłby zostać opętany przez Chaos. Jest tylko jeden mały szczegół, który na to nie pozwala: Fiscal jest nosicielem "Genu Pariasa" - nie posiada własnego odbicia w Osnowie, a więc nie ma też duszy, którą możnaby opętać. Czyni go to istnym perpetum mobile na polu bitwy.

Wyposażenie

  • Oficerski miecz energetyczny.
  • Pistolet laserowy.

Zdolności

  • Niewrażliwość na Osnowę i wpływ Chaosu.
  • Dosłownie nieustraszony.
  • Zdolności perswazyjne godne komisarza.

Ciekawostki

  • Dubbing:
  1. ENG. - Gwardzista z "Dawn of War" (Michael Dobson).
  2. PL. - Kessler z "InFamous" (Mirosław Zbrojewicz).