FANDOM

Tahril-Sybarites i drugi najstarszy członek Kabały Czarnego Serca.Doświadczony i śmiertelnie niebezpieczny wojownik.
Dark eldar sybarite by beckjann-d3cbhtl

Sybarites Tahril

Młodość

Tahril urodził się pod koniec 30 milenium i wychowywał się w domu średniobogatej rodziny. Wychowywał go ojciec który zaplanował jego przyszłość: miał zostać wysłany do Sanktuarium Inkubów(wtedy istniało tylko jedno takie) i zarabiać ochraniając rodziny szlacheckie i Archonów.Z planów nic nie wyszło.Mimo sporych umiejętności prowadzący Sanktuarium,instruktor Arhra stwierdził że Tahril zwyczajnie nie nadaje się na Inkuba.Według niego chłopak był zbyt porywczy i arogancki(nawet jak na Eldara)co nie sprzyjało karierze Inkuba.Ojciec był wściekły na syna i postanowił pokazać mu,czym jest dyscyplina.Nawet dziesięć tysięcy lat od tamtego wydarzenia,Tahrilowi zdarza się drżeć,gdy wspomina metody jakich używał jego ojciec by utrzymać go w posłuchu.Pare lat po nieudanym planie uczynienia ze swojego syna Inkuba,ojciec Tahrila wpadł na inny pomysł.Postanowił zeswatać swojego syna z jedną z dziedziczek rodziny Vaulkhere,dzięki czemu podniósłby swój stan społeczny.Z tego też nic nie wyszło,bo chłopak nie spodobał się Vaulkherom.Ojciec doszedł do wniosku że z jego syna nic nie będzie,więc postanowił go zabić.Ojciec próbował pobić Tahrila na śmierć ale ten nieoczekiwanie zaczął się bronić.W pewnym momencie Tahril złapał za leżący na stole nóż i zaczął dźgać ojca.Nie przestawał nawet gdy jego ojciec już umarł.Wyzwolił dzięki temu emocje o których nawet nie wiedział.Po śmierci ojca wiedział już co chce w życiu robić-zabijać,rozkoszowac się rzezią i obmywac w krwi wrogów.Niedługo potem dołączył do Kabały Czarnego Serca i został Wojownikiem Kabały.Swoją pierwszą prawdziwą bitwę stoczył na planecie Chogoris.

Najazd na Chogoris i walka z Prymarchą

Tahril brał udział w najazdzie na Chogoris od początku do końca.Gdy z Archoni,Sybarites i Soloritas przestali interesować się bitwą i woleli przesiadywać na orbicie oddając się swoim wyłuzdanym przyjemnościom,ich wojownicy nie próżnowali.Wojownicy Kabały i Scourgle zaczeły tworzyć swoje własne małe imperia i haremy.Tahril nie był wyjątkiem.Wraz ze swoimi towarzyszami tworzył duży majątek i miał wiele baz wypadowych na pozycje ludzkich partyzantów,których atakował głównie z nudów niż z obowiązku.Z tamtego okresu najlepiej wspomina jak wiele miał ludzkich niewolnic i jak piękne one były.Tahril,tak jak reszta Wojowników Kabały,rywalizował z Scourglami.Rywalizacja szybko zmieniła się we wrogość a pomiędzy obiema stronami często dochodziło do różnego rodzaju incydentów. Najbardziej znanym(i zarazem ostatnim)incydentem był atak Wojowników Kabały pod wodza Tahrila na Optulus,wioske kontrolowaną przez Scourgle.Wśród ofiar tego ataku był pewien członek rodziny szlacheckiej,co groziło skandalem.Właśnie atak poprowadzony przez Tahrila był powodem powrotu dowódzców na planete,likwidacją majątków i ogólnym wznowieniem ofensywy przeciwko wciąż walczącym mieszkańcom planety.Tahrila natomiast wsadzono do izolatki w której wraz z towarzyszami miał siedzieć do czasu ostatecznego zwycięstwa Mrocznych Eldarów na planecie by potem ponieść odpowiedzialność za swoje czyny. Wojownik ten wyszedł jednak wcześniej.Powodem był zbliżający się atak Białych Szram na planete.W obliczu ataku postanowiono zmobilizowac wszystkich,toteż Tahril wraz z towarzyszami powrócili do służby i walczyli z Kosmicznymi Marines,prowadzonymi przez samego Jaghataia Khana.Z tym ostatnim Tahril nawet walczył.Była to naintensywniejsza,najbardziej wymagająca i najlepsza walka jaką w jakiej Tahril kiedykolwiek brał udział.W walce z Prymarchą Białych Szram został ciężko ranny i prawdopodobnie by umarł gdyby nie pomoc hierarchy-inkuba imienie Kelithash który zabrał rannego z pola walki.Gdy po przegranej na Chogoris Mroczni Eldarzy pojmali Jaghataia Khana i zmusili go do walk na arenie,Tahril chciał się z nim zmierzyć. Niestety,szlacheckie elity Commorragh uznały,że tylko najlepsi czempioni i ci z najlepszych rodzin,będą mogli walczyć z Prymarchą.Mroczny Eldar nie chciał jednak walczyć na arenie i stawać się czempionem ponieważ sądził,że walki ku uciesze szlachciców są dobre dla niższych ras i są niegodne prawdziwego Wojownika.Postanowił więc,że będzie brał udział w napadach w nadprzestrzeni tak wielu i tak długo,aż jego imię pozna całe Commorragh.Trwało to niemalże tysiąc lat ale w końcu dopioł swego.Mroczne Miasto o nim usłyszało gdy podczas walki Kabały Czarnego Serca z demonami Chaosu niemalże samodzielnie zabił Większego Demona Khorna,Krwiopijce czym zasłużył sobie na awans na Sybarites.Po tym wydarzeniu elity w końcu pozwoliły mu na walkę z Jaghatai Khanem,Tahril miał jednak pecha bo w dniu swojej walki z Prymarchą,ten postanowił uciec i wywołał największy(czytaj:jedyny)bunt niewolników.Jaghatai Khan wraz z kilkoma innymi ludźmi zdołał uciec a Tahrilowi nie było dane z nim walczyć.Mroczny Eldar stwierdził że skoro nie może walczyć z Khanem to bedzie musiał przemierzyć Galaktykę w poszukiwaniu nowego przeciwnika.

Potem

Jak postanowił,tak uczynił.Przez następne tysiąclecia walczył w najróżniejszych zakątkach Galaktyki poszukując godnego siebie przeciwnika.Wielokrotnie walczył z dobrymi wojownikami,jednak żaden nie był tak dobry jak Jaghatai Khan.mimo że nie osiągnął swojego celu to przez tysiąclecia dokonywał różnych inych rzeczy np.

-zabił wielu Kosmicznych Marines z Zakonu Salamander podczas ich wtargnięcia do Commorragh.

-Wybił połowe wojsk herszta Zoggita

-brał udział w tysiącach kampanii

-wydał połowe swojego majątku by móc obejrzeć występy Lelith Hesperax

-Liczne zasługi podczas konfliktu w układzie Kaurava:zniszczenie czterech z sześciu posągów ku czci Khorna,zniszczenie centrum koalicji Kast na Nan Yanoi, ocalenie przed śmiercia Asdrubaela Vecta.

Osobowość

Za młodu nie pragnął niczego oprócz rzezi i niewolnic.Obecnie,mimo swojego wieku wciąż szuka godnego siebie przeciwnika i temu właśnie celowi poświęca swoje życie.Ma też nietypowy styl walki,jak na Mrocznego Eldara.Reszta jego pobratyńców preferuje taktyke:,,zaskocz,przypieprz,uciekaj" oraz woli atakować z dystansu słabo bronione cele.Tahril wręcz przeciwnie-preferuje walke wręcz i często sam z powodzeniem naciera na umocnione posterunki wroga.

Wyposażenie

-Standardowa zbroja Wojownika Kabały

-Rosarius który zabrał pewnej Siostrze Bitwy podczas walki na nieznanej z nazwy planecie-świątyni(rzadko z niego korzysta)

-Durandal.Tahril zdobył to ostrze w M39 podczas walki na planecie Oxstain.Walczył tam z wojownikami(tępionego przez władze Imperailne)kultu Eucliwood zwanej Milczącą Boginią.Durandal jest potężnym mieczem,stworzonym w czasach które ludzie nazywają Mrocznymi Dniami.Dość powiedzieć,że Tahril ostrzy je sobie pancerzami Talosów.

-Mroczna Lanca(wersja przenośna).

Ciekawostki

-Swego czasu był wielkim fanem Lelith Hesperax,ale po paru stuleciach jej występy na arenie przestały go ekstytować.

-Wielokrotnie proponowano mu posady:dracona,hierarhy,inkuba a nawet archona.Żadnej nie przyjął,bo twierdzi że odpowiada mu pozycja Sybarites.

-Gdy dowiedział się o ucieczce Jaghataia Khana,udał się do Pajęczego Traktu i szukał go trzy miesiące.Bez skutku.

-Jego matka umarła tuż po jego narodzinach.

-Walczył z wojownikiem każdej z ras.Najbardziej lubi walczyć z Eldarami a najmniej z Kosmicznymi Marines.Tych ostatnich uważa za pozerów.

-Nazwa jego miecza,Durandal jest nawiązaniem do Świętego Miecza Durandala znanego z mangi i anime ,,Highschool dxd"(polecam)

-Podczas jednej z walk z Eldarami chciał walczyć z Awatarem Khaina,pozwolił więc jednemu z eldarów się w niego zmienić.Jednakże zanim to nastąpiło,snajper Mrocznych Eldarów zastrzelił go.Zawiedziony Tahril,wyrwał Mrocznemu Eldarowi gałki oczne i obdarł go ze skóry.

Cisza przed Burzą

II Mroczna Krucjata