FANDOM

Szablon:Stub

Zabójca Vigilus
Miejsce i data urodzin N/A; 963.M41
Miejsce i data śmierci N/A
Rasa Człowiek
Wiek 36 lat
Płeć mężczyzna
Rodzina N/A
Przynależność Imperium Człowieka; Officio Assassinorum; Świątynia Eversor (dawniej)
Stanowisko Zabójca (dawniej)
Moralność Prawdziwie Neutralny
Status Żyje, aktywny

Vigilus - zabójca ze Świątyni Eversor, który nie przeszedłszy pełnej indoktrynacji, uciekł ze Świątyni i obecnie działa na własną rękę.

Wygląd

Vigilus jest wysoki i barczysty. Ma całkiem ogoloną głowę, choć da się u niego zauważyć powoli odrastające brązowe włosy. Jego oczy mają kolor lodowego błękitu. Mężczyzna swoją aparycją nie odstaje zbytnio od reszty ludzi. Oczywiście jeśli nie zwróci się uwagi na godło Officio Assassinorum wytatuowane na potylicy. Jego twarz przecina szpetna blizna ciągnąca się od lewej skroni do kącika ust.

Strój

Jako że w swoim stroju ze Świątyni za bardzo rzucałby się w oczy, zamienił go na coś znacznie bardziej wtapiające się w otoczenie. Dosłownie. Vigilus nosi obecnie kombinezon, który niczym stroje Zabójczyń Callidus, zmienia swój kolor, dopasowując się do otoczenia i znacznie utrudniając jego wykrycie. Jedyne, co zachował z dawnego wyposażenia, to jego trupia maska, która tak jak jej właściciel, ma na sobie szramę od lewej skroni do kącika ust.

Modyfikacje

Jak każdy z Eversorów, Vigilus jest bardzo mocno zmodyfikowany. Praktycznie jedyne, co różni go w tej kwestii od innych, to nie bycie permanentnie naszprycowanym chemikaliami oraz normalnie działające zmysły. 

Historia

Jedyne informacje, jakie ten człowiek zna na swój temat, to data jego urodzin: 963.M41. W wieku 13 został zabrany z rodzinnego świata na szkolenie w Świątyni Eversor, czym zasłużył sobie wyjątkowo agresywną jak na młodego chłopca walką o jedzenie. Ponoć jednemu ze swoich przeciwników odgryzł kilka palców. Kariera Eversora była mu pisana.

Z niewiadomego powodu Vigilus uciekł ze Świątyni, zostając jednocześnie uznanym za zdrajcę Imperium. Jego obecna lokalizacja jest nieznana, choć niektórzy członkowie Gwardii Imperialnej twierdzą, że widzieli na polu bitwy człowieka, który w pojedynkę dokonywał masakry na wrogu, a potem znikał tak szybko jak się pojawił.

Charakter

Wyposażenie

Zdolności

Ciekawostki