FANDOM

Ten artykuł został stworzony przez użytkownika Generał Ienstret i jest udostępniony do użytku przez innych na określonych zasadach użytkowania.
28CSA

Czyż ona nie jest urocza?

Yandere - to istota z domeny Slaanesh, nie posiadająca własnej formy. Jej ofiarami najczęściej padają małe jeszcze dziewczynki w wieku od pięciu do dziesięciu lat (czasami zdarza się że opętana zostanie osoba młodsza i bardzo rzadko że osoba starsza). Dzieje się tak głównie dlatego że Yandere jest istotą specyficzną i bardzo rzadko będzie używać ciała swego żywiciela do walki. Osoba opętana przez Yandere staje się skryta, zamknięta w sobie i przestaje odczuwać większość emocji. Są one pożerane przez siedzącego w ciele demona. Jednak samo opętanie nie niesie ze sobą wyłącznie negatywów, gdyż Yandere są jednymi z najbardziej "pozytywnych demonów" jakie istnieją przez co są tak trudne do wykrycia. Opętana dziewczynka staje się dużo spokojniejsza cicha i skryta, co może wydawać się z początku podejrzane lecz rodzice zwykle oleją sprawę ciesząc się że ich dziecko nie sprawia problemów opiekunce.

Demony te zalicza się do nieinwazyjnych czyli nie wprowadzają oni widocznych zmian w ciele opętanej. Co ważne jej ofiarami zawsze padają dziewczęta i nigdy nie są one psioniczkami. Yandere mają naturalny instynkt i doskonale zdają sobie sprawę z faktu że w ciele psionika będzie je dużo łatwiej wykryć i co o wiele gorsze nie będą w stanie osiągnąć swojego celu.

Kiedy dziewczyna dojrzewa do głosu dochodzi demoniczna natura. Demon ma już wtedy pełnie władzy nad swoją ofiarą, włącznie z panowaniem nad jej wyglądem co daje Yandere ogromną przewagę. Pewnym jest że dziewczyna będzie wyglądała niewinnie chociaż bardzo atrakcyjnie. Jest spokojna, cicha i skryta ale także cierpliwa, metodyczna i zachowuje się bardzo racjonalnie. Każde jej działanie jest zaplanowane, takie podejście sprawia że niektórzy zastanawiają się czy Tzeeentch nie przykładał ręki do tworzenia tych istot. Tak czy inaczej Yandere już wtedy zaczynają robić się niebezpieczne. Szkoły kończą z bardzo wysokimi stopniami, gdyż z łatwością przychodzi im nauka, zwłaszcza ta która w przyszłości uczyni je bardziej niebezpiecznymi. Z tego powodu takie dziedziny jak: chemia, biologia, fizyka i matematyka nie mają przed nią tajemnic. Taka dziewczyna zwykle ma opinie nudnej kujonki i często faktycznie nią jest do momentu spotkania Senpai ale o tym za chwile.

Yandare jak każdy demon został stworzony w określonym celu. Nie jest to jednak tępy mord czy najprostsze w świecie sprowadzanie na złą drogę. Celem Yandare jest zwykle oddanie świata na którym żyje w ręce Slaanesh. Oczywiście nie jest to reguła, często Yandere biorą na cel pojedyncze regimenty lub dowódców floty, efekt jest jednak zawsze ten sam. Masa roboty dla inkwizycji.

29gYJ

By osiągnąć swój cel nie cofnie się przed niczym.

I tutaj tak naprawdę zaczyna się cała zabawa. Yandere jako istota praktycznie nie do wykrycia z łatwością infiltruje społeczność w jakiej się znajdzie. Kiedy już namierzy swojego Senpai, którym może być głowa rodu szlacheckiego, władca danej planety lub wysoko postawiony oficer gwardii (najczęściej szlachcic, gdyż to znacznie ułatwia pracę) staje się prawdziwym demonem. Yandere nigdy nie była, nie jest i nie będzie istotą ludzką, nie tworzy więzi społecznych, chociaż może udawać że odwzajemnia uczucia np: rodziców.

Kiedy Yandere namierzy swój cel zrobi wszystko żeby takowy znalazł się pod jej całkowitą kontrolą, nie zawaha się i nie okaże litości. Prośbą, groźbą czy torturą wymusi posłuszeństwo tych, którzy mogą być przydatni i zabije każdego kto stanie jej na drodze. Ważne jest jednak że Yandere nie wpadnie frontalnie do pałacu zabijając wszystko co się rusza. Zatrudni się jako pomoc domowa lub jeżeli to tylko możliwe będzie jedną z ubiegających się o statut żony swojego Senpai. To ostatnie jest wymarzoną opcją dla niej gdyż będzie miała mnóstwo czasu ze swoją ofiarą przez co ta łatwo zatraci się w jej sidłach. Jeśli jednak nie może tak poprostu wybić konkurencji i poślubić swojego Senpai zrobi to zupełnie inaczej. Korzystając ze wszystkiego co otrzymała w darze od Slaanesh, utka sieć intryg tak gęstą i tak napiętą, że Senpai sam wpadnie w jej ramiona szukając odskoczni od skorumpowanej polityki. Wielokrotnie Yandere były po prostu nisko urodzonymi kochankami danego władcy, który niedługo potem sprowadzał zagładę na cały świat oddając go pod kontrole demonów a samemu stając się arcyheretykiem. Yandere stoi wtedy zwykle u jego boku i tak naprawdę to ona sprawuje kontrolę nad nim i całą jego armią.

Nie zawsze jednak demonica osiągnie swój cel. Czasem nie stworzy dostatecznie dobrej otoczki niewiniątka, czasem któryś z jej niewolników nie wytrzyma napięcia i się podda a ta nie zdąży go zlikwidować na czas, czasem po prostu spotka na swej drodze psionika, inkwizytora, nawigatora lub pariasa. Ostatnich dwóch przypadków Yandere unika jak ognia gdyż trzecie oko nawigatora z łatwością dostrzeże demonice ukrytą wewnątrz niej a parias po prostu odegna demona uwalniając duszę dziewczyny, która nigdy tak naprawdę nie żyła. Tak czy inaczej efekt jest zwykle taki sam, czyli śmierć żywiciela, który i tak wpada w ręce demona.

6588703ecdbce6ff3430806f0dee2e84

No bo co taka słodka istotka może ci zrobić?

Kiedy więc demon nie ma już nic do stracenia, lub staje do walki nie musząc już kryć swej prawdziwej natury, staje się bardzo niebezpieczny. Yandere unosi się nad ziemię i zostaje otoczona przez pierścień wychodzących z osnowy potężnych ramion. Sam demon tworzy pod sobą wir immaterium, co czyni go jeszcze grożniejszym przeciwnikiem. Każdy kto się do niej zbliży zostaje rozerwany potężnymi szponami, rażony ogniem osnowy, wydobywającym się z dłoni lub co gorsza wrzucony do osnowy, zdany na łaskę bytów tego potwornego wymiaru. Dodatkowo Yandere dopada wówczas histeryczny śmiech, który potrafi przerazić nawet doświadczonych wojowników. Jakby tego było mało na pomoc Yandere przybywa cała armia demonów zachęconych przejściem jakie powstało. Ten scenariusz ma dwa zakończenia w zależności od tego czy Yandere odniosła sukces i walczy u boku podwładnych czy też nie i dokonuje mordu zgodnie z zasadą "jeżeli ja nie mogę go mieć, to nikt nie będzię go miał". W pierwszym przypadku otoczona kordonem wyznawców Yandere korzysta z ich sił witalnych do utrzymywania wrót i tak długo jak ich nie zabraknie może ona trzymać swoje wrota otwarte, przy okazji utrzymując tarcze psioniczną, która zatrzymuje pociski, wtedy tylko chór psioniczny albo Adeptus Astartes mogą uratować sytuację. W drugim wypadku Yandere utrzymuje portal tak długo jak to tylko możliwe by na końcu wywołać potężną eksplozje energii psychicznej, która niszczy potężny obszar wokół niej. Tak naprawdę jednak, jeśli Yandere poniesie klęskę na tak zaawansowanym stadium swego planu, to świat i tak jest skazany na zagładę. Zdestabilizowany i często pozbawiony większości naczelnej administracji świat, pogrąża się w anarchii a poplecznicy demonicy szybko sprowadzą na świat armie Chaosu.

Yandere nie zawsze jednak przyjmuje postać niewiniątka. Znany jest przypadek opętania catahańskiego pułkownika. Dziewczyna była wtedy od samego początku bliższa demonowi niż człowiekowi. Silna, bezwzględna i zimna. Dla innych Catahanek była wzorem do naśladowania (i nadal jest w swoim klanie bo inkwizycja utajniła dane o niej), gdyż swoim uporem i zdolnościami do przetrwania przerastała niejednego mężczyzn. Nie było czasu ani miejsca na tkanie sieci intryg, po prostu dała się zaciągnąć pułkownikowi do łóżka a i tak musiał dowieść swej sił nim pozwoliła mu na cokolwiek. Kiedy otrzymał wezwanie do walki na innym świecie, była pierwszą która ruszyła za nim. Na planecie toczono zaciekłe walki z hordami orków. Okręt który przybył pełen był już nie lojalnych Catahanów ale fanatycznych berserkerów i demonów. Ostatecznie zasądzono exterminatus po tym jak armia heretyków otworzyła wrota osnowy skazując świat na inwazje demonów.

W przypadku kapitanów statków Yandere są o wiele bardziej ostrożne. Zamknięta społeczność, nieufni i przesądni marynarze i na dodatek nawigatorzy. W takim środowisku o potknięcie bardzo łatwo. Zwykle demonica tłumaczy swoje unikanie nawigatora, niechęcią do psioników, co jest bardzo dobrą przykrywką. Ponieważ Yandere do ostatnich chwil nie ujawnia swej prawdziwej natury, może przebywać w kaplicach i innych miejscach uznawanych za święte tak długo jak jej się podoba. Z tego powodu często udają osoby wielkiej wiary.

Yandere

Po co przejmować się wyglądem skoro jest sie żoną gubernatora.

W przypadku tego demona można zauważyć, dość ciekawą ewolucje. Od skromnych niewinnych strojów, przez te nieco bardziej wyzywające a często na wyglądzie mrocznej eldarki kończąc. Są jednak znane przypadki gdy Yandere prowadziła armie do walki wyglądając jak nastoletnia dziewczynka. Tak czy inaczej, podsumowując. Yandere to demon sprytny i przebiegły, trudno ją wykryć i jeszcze trudniej jest pokonać. Nie jest istotą na którą wystarczy pierwszy lepszy gwardzista czy zwykły marine (no chyba że to ostatni który został przy życiu z całej drużyny). Yandere to istoty potężne i pod żadnym pozorem nie wolno ich lekceważyć. Pojawiają się jednak bardzo rzadko i właśnie dlatego Imperium ma tak wielkie problemy by w porę zareagować na pojawiające się zagrożenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki